ב-14 בדצמבר 2017, שמה ארה"ב סוף לעיקרון של "ניטרליות הרשת". אל תירדמו. זה נוגע לכל מי שגולש באינטרנט. כלומר, לכולנו. ממשל טראמפ ביטל גישה שוויונית לאתרים ברשת. במילים אחרות, ספקיות אינטרנט יוכלו להאט גלישה לאתרים שלא ישלמו להם אקסטרה כסף. אתרים עשירים ייהנו מהעלאה מהירה יותר. מנגד, בלוגים ואתרים שאין מאחוריהם הרבה כסף - יואטו.... Continue Reading →